Georgie ile Tanışın


Sizi Georgie ile tanıştırdım mı?

Bir süredir, Ege'yle benim, evimize yeni bir can katmak düşüncemiz vardı. Hatta geçen ay neredeyse bir kedi sahiplenmek üzereydim zihnen. Fakat hem kuzenimiz uyardı hem de aslında Ege'nin evde kedi tercih etmediğini öğrendim.

90'ların sonunda muhteşem bir muhabbet kuşumuz vardı. Adı Fiko'ydu. Evet, Süper Baba etkisi... Müthiş konuşkan, oyuncu, evin her yerinde bizimle gezen, çok zeki bir yaratıktı. Kaybı bizi tahmin edemeyeceğiniz kadar üzse de birlikte geçirdiğimiz zaman dilimi de paha biçilemezdi. ailemizde ve dostlar arasında hala anarız Fiko'yu.

Onun anısı canlandı içimde. Ege'ye bir kuşa bakmak isteyip istemeyeceğini sordum. Fikir hoşuna gitti. Hatta çok heyecanlandı.

Ve işte sonunda 3 Şubat'ta Georgie aramıza katıldı. Bir iki farklı isimden sonra, Gerogie'de karar kıldık. (Evet, fondan fark etmiş olmalısınız! Bu aralar Seinfeld Maratonu'ndayız.)

Yumurtadan çıkalı 36 gün olmuş. Yuvasından ayrılaı ise 8 gün. Kafeste kuş düşüncesi aslında epeydir rahatsız edici geliyordu. Farklı yönden düşününce de zaten bir dükkanda yaşayan bu dünya tatlısı evcilleştirilmiş canlıyı, güvenli, sevildiği bir ortamda, artık bilemediği dış dünyanın tehlikelerinden uzak ve evde olabildiğine özgür yaşatmak makul geliyor artık. Her neyse... (Burada kendime hesap veriyorum. Hayal edilen dünyadan çıkıp, gerçekleri makule çekme peşindeyim artık.)

Henüz kanatlarını keşif aşamasında. Tünekler arasında atlamayı bile ilk kez bugün denedi. Mini mini tırnaklarıyla parmağıma tutunması hissini çok özlemişim. Onun minicik bedeni için devasa adımlar attı son 24 saatte bile. Gözlemlemek harikulade...

İşte bizim Georgie ile tanışmış oldunuz.
Ara sıra size ondan da haber veririm belki.

Yarın kurguladığımız dünyada yeni bir hafta başlıyor. Hazır mısınız?

Hadi bu gece de böyle...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba

Eli Penseli Kız Kardeşlerim

Yara ve Işık