Hafifleten Niyetler



Bugün içimden geldi...

Ege için küçücük, sürpriz bir yılbaşı hediyesi sipariş etmiştim. Fakat biraz geç bir tarih olduğu için 1 Ocak ertesine ancak teslim edilir sanıyordum. Oysa sabah gelen bildirime göre paket bugün bize teslim edilebilecekmiş.

Yeni yıl öncesi tüm bu paket alışverişlerinin ticarette ve nakliyede yarattığı müthiş trafiği düşündüm bir an. Ve de emekleriyle hayatlarını kazanan insanların büyük çoğunluğun tatil, dinlence ve eğlenceye odaklandığı bir dönemdeki çabasını düşündüm.

Ortak yaşamı sürebilmek adına, hepimiz bir işin ucundan tutuyoruz. ("Hepimiz" nezaketen kullandığım bir sözcük olabilir.) Hal böyleyken, dün ne demiştim? Birbirimizin akışını bir nebze hafifletmek, bir gülümsemeyle, gülümsetmeyle mümkün.

Bugün bize paketimizi teslim edecek kargo firması çalışanına ufacık bir kavanoz fındıklı kurabiyemizden armağan edeceğim.

Bu kurabiyenin fındığı ta Ordu'dan yola çıktı, Ankara'daki kuzenimiz Işıl'ın yuvasına kondu. Onun ince kalbinden bir paket, uçtu geldi bizim yuvamıza. Sonra bu kurabiyenin tarifi ta Boston'dan canım yarim Başak'tan koptu geldi. Eminim fındıkları toplayan kadınların da izi kaldı her bir tanede. Canım Kadınlar... Her birinize tek tek teşekkür ederim. Dünyayı, yaşamı bir parça hafifletme niyetimizle karşılıyoruz yeni bir yılı.

Niyetimiz yerini bulsun dilerim.

Bu öğle de böyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba

Eli Penseli Kız Kardeşlerim

Yara ve Işık