Takdir Etmek


Sabah 7.30'da cırıl cırıl öten kuşlar ve muhteşem bir dolunayla karşılaştım. (Cıvıl cıvıl değildi. Takdir edersiniz ki o karanlıkta ne cıvıltısı?)

Ege de o saatte kalkıyor. Okul 9'da başlıyor; ama okyanus ötesi arkadaşlarıyla sabah sohbeti izni var. Saat farkı bariyerini böyle aşıyoruz.

O okula gittikten sonra, ben de çeşitli işler yapıyorum. Okumak, yazmak, dinlemek gibi... İyi geliyor.

Epeydir masa başında okumuyordum. Kanepede, koltukta okumak rahat olsa da bedeni disipline sokmadan okumak tatmin edici gelmiyor bazen. Beyin, dik bir omurganın üstündeyken daha aktif sanırım. Neyse...

Bu sabah Instagram sörfü sırasında bazı eğlenceli ve hoş şeylere rastladım. Yeniyıl nedeniyle sekiz yüz on iki bin beş yüz üç iki milyor reklam görmüş olabiliriz. Daha da göreceğimiz var. Fakat açıkçası şikayetçi değilim. Çünkü çok ilginç hikayelere, tanımaya değer insanlara rastlayabiliyorsunuz.

Rastladığım iki hesabı hikayeler kısmında paylaştım hatta bu sabah da... "İşbirliği" falan değil! Anlıyorum herkesi, hepimiz yaşamı sürme çabasındayız. Da bazen işbirliği yerine yol arkadaşlığı etmek hepimize iyi gelmez mi? Sadece ve sadece hoşumuza gittiği için ya da gördüğümüz çabayı takdir için paylaşamaz mıyız bir şeyleri?

Ben paylaşabileceğimi düşünürüm hep. O yüzden zaten bazen enfes bir antikacı dükkanından objeler paylaşıyorum, bazen de hiç tanımadığım güzel kadınların yaratımlarını. Bana iyi geliyor böylesi. Size de iyi gelmez mi?

Haydi bu sabah da böyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba

Eli Penseli Kız Kardeşlerim

Yara ve Işık