Şimdi Bana 25 Yaşımı Sorsalar


Twitter'de -Buna da X demek zor geliyor hala; bin liradan milyon diye bahsedenlere döndüm!- "25YaşChallenge" diye bir etiket gördüm. 

Duraladım bir an.
Yirmi beş yaşımı anımsayamadım, iyi mi?!
Bence değil...

Hesap yapmam gerekti seneyi hatırlamak için. Sonucu görünce ise çok şaşırdım. Hiç unutulmayacak bir yaşmış oysa.

Yüksek lisansta ilk seferimde tez aşamasında süremin dolduğu dönemdi. Evlilik kararı aldığım dönemdi. Erol amcamı kaybettiğimiz, Yılmaz amcamın da çok hasta olduğu ve sonra onun da aramızdan ayrıldığı dönemdi. 

Türlü heyecanların ciddi üzüntülere karıştığı dönem. Ne de güzel bir yaşmış oysa!

Fotoğraflara bakınca üzüntüler de heyecanlar da anlaşılmıyor elbet. Her zamanki dinginlikle maymunluk arasındaki Banu işte... Ha! Bir de kitaplar...

On beş sene sonra sorulduğunda da kırk yaşımı mı anımsayamayacağım acaba? Öyle olsun istemem. Kırk ve sonrasını tüm duygularıyla, tüm deneyimleriyle, renkli ve alabildiğine farkında olarak yaşamayı arzu ederim.

Umarım kendime sözümü tutabilirim.

Bugün de böyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba

Eli Penseli Kız Kardeşlerim

Yara ve Işık