Üç Kişilik Tekillik


Bundan tam on beş ay, on beş gün önce:

"Safranbolu'ya taşınalı tam on beş ay oldu. Sanırım ilk üç aydan sonra günleri saymayı bıraktım. Fakat itiraf etmeliyim ki hala sabah uyandığımda "Safranbolu'dayım" diyorum içimden. İnsanın uyandığı yerin neresi olduğunu aklına getirmemeye başlaması ne kadar zaman alıyor acaba? Bunu fark ettiğimde, not düşeceğim kenara. İnsanlığa fayda olsun..." demişim.

Günümüze baktığımda, Safranbolu'ya taşınalı otuz ay, yirmi gün olmuş. Tabii ki günleri hala saymıyorum. Sorulduğunda, yuvarlak hesap "iki buçuk yıl oldu" diyorum. Ve itiraf etmeliyim ki hala sabah uyandığımda "hmm, Safranbolu'dayım" diyorum içimden.

İnsanın uyandığı yerin neresi olduğunu aklına getirmemeye başlamasının ölçülebilir, öngörülebilir bir zamanı yokmuş. Bunu anladım artık. Zihin, ruh ve beden o yerde armoni içinde ise daha ilk sabahtan oralı gibi hissedebiliyor çünkü insan... Ta 20 Mayıs 2009'ta Foça'da uyandığım sabahtan biliyorum da konuşuyorum.

Neyse...

Diyeceğim o ki... 
Tekilliğimizin içinde "üç kişi" ile yaşıyoruz aslında. 
Zihin, ruh ve beden uyumumuzun mekanda mümkün olduğu, hepimizin kendimize en iyi geldiğimiz halimizde olmamızı dilerim sevgili sevdiklerim.

Bugün de böyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merhaba

Eli Penseli Kız Kardeşlerim

Yara ve Işık